Uutinen » 20.3.2020

Isowelin toiminta Koronavirusepidemian aikana

Apukeinot asiakkaan liiketoiminnan turvaamiseksi ja kehittämiseksi tulevina kuukausina.

Isoweli – Toiminnan periaatteet

Asiakkaidemme, työntekijöidemme ja kumppaneidemme hyvinvointi on meille tärkeintä. Olemme päivittäneet sisäiset toimintaohjeemme vastaamaan THL:n määräyksiä, voidaksemme taata henkilöstömme, asiakkaidemme ja kumppaniemme turvallisuuden.
Pyrkimyksemme on varmistaa asiakkaidemme liiketoiminnan jatkuvuus myös poikkeusoloissa.

Me ostamme / rahoitamme

Oletko ostanut IT-laitteita viimeisen kahden vuoden aikana, jotka rasittavat kassaa nyt poikkeusolojen aikana? Olemme yhdessä kumppaneidemme kanssa neuvotelleet Teille osto-/ rahoitus ratkaisun.

Isoweli voi ostaa kyseiset IT-laitteet, rahoittaa ne takaisin esim. 24kk:n ajalle, jonka jälkeen laitteisto siirtyy takaisin omistukseenne. Rahoituksen ensimmäistä erää voidaan myös siirtää jopa 3-6kk eteenpäin, jolloin kuukausimaksut alkaisivat vasta kesällä tai syksyllä.

Me huolehdimme

Isoweli tuottaa etätuki-palveluita ja ennaltaehkäiseviä laitetukitoimia asiakkaillemme läpi Suomen. Jos yrityksessänne on useita tietokoneita ja/tai ne on hajautettu eri fyysisiin tiloihin, voi Isowelin etähallinta ja etätukipalvelut auttaa laitteiden kunnossapidossa, ilman että laitteiden luona tarvitsee käydä. Tämä lyhentää laitteiden vikatilanteista johtuvaa poissaoloaikaa ja parantaa käytettävyyttä ja tuottavuutta. Samalla henkilöiden turvallisuus virusepidemian osalta paranee.

Me varmistamme

Nyt on mahdollista tehdä myös toimenpiteitä liiketoiminnan kannalta kriittisten huoltotoimien, päivityksien ja uusinnan osalta, eli varmistaa laitteiden toiminta myös tulevaisuudessa. Usein normaalissa päivärytmissä on niin kiire, että omien palvelimien, verkkojärjestelmien, työasemien ja muiden kriittisten järjestelmien huolto, päivitys ja uusinta jää osin tai kokonaan tekemättä. Vallitseva epidemia aiheuttaa monilla toimijoilla toiminnan hiljenemistä tai pysähtymistä, jolloin olisi mahdollista tehdä näitä toimenpiteitä ja varmistua siitä, että kun epidemia on ohi, olisi järjestelmät valmiina uuteen nousuun!

Sujuva etätyö – Isoweli etätyöpaketti ja etäneuvottelut

Monen ihmisen työnteko muuttuu kotiympäristöihin ja etäpainotteiseksi. Olemme huomanneet tämän selvänä piikkinä esim. käytöntuessamme, jossa meillä on ollut paljon töitä liittyen mm. VPN-etätyöskentelyn aktivoimiseen kotitoimistoihin, jotta kotoa käsin päästään yrityksen verkkoon ja siellä oleviin tietoihin käsiksi.

Työn tuottavuus on hyvä pitää korkealla myös kotona. Saamamme asiakaspalautteen pohjalta, olemme luoneet ”Isoweli Etätyöpaketti” -palvelun, jossa tarjoamme edulliseen viikkohintaan pohjautuen vuokralaitetta etätöihin niin kannettavan, ulkoisen näytön, kuulokkeiden, näppis/hiiri -laitteiden osalta. Pyrimme siis omalta osaltamme luomaan kotiin samat olosuhteet laitteiston osalta, kuin mitä se myös varsinaisella työpaikalla on.

Kannettavat toimitetaan valmiiksi asennettuina sisältäen tarvittavat ja yleisimmät toimisto-ohjelmistot (Office, Adore reader, Internet-selaimet). Vuokra-ajan jälkeen, laitteelle tehdään tietoturvallinen hävitys/poisto, jolloin ei ole vaaraa siitä, että arkaluontoista materiaalia jäisi koneen syövereihin. Kaikki nämä toimenpiteet asennuksesta poistoon – sisältyvät edulliseen viikkohintaan.

Kiinnostuitko Isoweli Etätyöpaketista? Kysy lisää omalta Isowelin vastuuyhteyshenkilöltäsi tai tämän tiedotteen lopussa olevista yhteystiedoista!

Vähintään yhtä tärkeää oikeanlaisten etätyölaitepaketin lisäksi on se, että etäneuvottelut onnistuvat kotoa käsin esim. Microsoft Teams/Skype, Zoom ja Googlen Hangouts -ohjelmistojen avulla. Autamme mielellämme näiden ohjelmistojen asennuksessa, käyttöönotossa sekä opastuksessa!

Isowelin toiminta ja koronaepidemia

Parhaillaan epidemian eteneminen ei vaadi asiakaspalvelumme rajoittamista, mutta olemme jo reagoineet niin että 75% henkilöstöstä työskentelee fyysisesti eri paikoissa niin että he ovat tavoitettavissa mahdollisissa vikatilanteissa ja tarvittaessa asentajamme tulee paikanpäälle.

IT-palvelukeskuksemme vastaa puhelimeen 0207 912 500 virka-aikoina 08:00-16:00 ja vähemmän kiireellisissä ongelmissa tavoitat meidät sähköpostilla tuki@isoweli.fi osoitteesta.

Meille on tärkeää ja kunnia-asia olla tavoitettavissa tänä haastavana aikana. Haluamme osaltamme pitää yhteiskunnan toiminnassa.

Pyrimme myös kaikin keinoin varmistamaan asiakkaidemme tarvitsemien tuotteiden toimitukset. Logistiikan ja esiasennuksen palvelut tuotetaan Jyväskylässä, Tampereella, Tuusulassa ja Saarijärvellä, minkä lisäksi toimitusvarmuutta varmistetaan useiden yhteistyökumppaneidemme logistiikkakeskuksista. Voit olla siis huoleti tuotteiden toimitusvarmuuden suhteen poikkeustilanteesta huolimatta.

Asiakkailla tapahtuvassa lähituki-, myynti- ja asiantuntijatyössä noudatamme palvelusopimuksiamme ja kunnioitamme asiakkaidemme yksilöllisiä poikkeustilaohjeistuksia.

Isowelillä on koko Suomen kattava yli 300 henkilön asiantuntija- ja alihankintaverkosto, joka mahdollistaa tarvittavat sijaisjärjestelyt suurelta osin.

Isoweli henkilöstö

Olemme laatineet selkeät toimintaohjeet henkilöstölle epidemian ehkäisemiseksi ja toiminnan turvaamiseksi, niin omissa toimipisteissä, kuin myös asiakaskontaktoinnissa. Henkilöstömme noudattaa THL:n kulloinkin voimassa olevia toimintaohjeita

Mikäli teillä on muuta kysyttävää toimintatavoistamme tai jos teillä on omia koronavirusepidemiaa koskevia ohjeistuksia, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme tai omaan yhteyshenkilöönne Isowelissä.
Lisää tietoa toimintaohjeistamme epidemian varalta tai tuotteista ja palveluista saatte osoitteesta myynti@isoweli.fi.

Pysykää turvassa ja terveinä, pääsemme tämän haastavan ajan yli yhdessä!
Olemme täällä teitä varten!


Myynti ja Tilaukset
puh. 0207-912500 ja 014-618 373 (ark. ma-pe 08:00 – 16:00)
myynti@isoweli.fi ja yritysmyynti@jkcenter.fi

Helpdesk / Asiakastuki
puh. 0207-912505 ja 0400-575726 (ark. ma-pe 08:00 – 16:00)
tuki@isoweli.fi