Tukipalvelusopimukset

Ulkoistusta vaivattomasti joustavina pakettiratkaisuina.

Tukipalvelutasot

Tukipalvelusopimuksista on tarjolla kolme eri tasoista mallia erilaisten organisaatioiden tarpeisiin. Sopimustasot ovat tarpeen mukaan joustavasti muokattavissa ja yhdisteltävissä. Tukipalveluasiakkuutta on myös mahdollista laajentaa muilla Isowelin palveluilla heti asiakkuuden alkuvaiheessa tai myöhemmin sen aikana.

Kaikki tukipalvelusopimusasiakkaat ovat oikeutettuja hintaetuun sekä paikan päällä että etätyönä tehtävissä töissä.

Jokainen tukipalveluasiakkaamme voi halutessaan myös käyttää konsultointi- ja kehityspalveluitamme.


Taso I : VALMIUS

Valmius-tukipalvelusopimus on perustason palvelu, joka tarjoaa yrityksen käyttöön luotettavan IT-kumppanin tuen aina yrityksen sitä tarvitessa.

Valmius-tasolla aktiivisen IT-ympäristön valvonnan sijaan reagointi Isowelin puolelta tapahtuu vain asiakkaan aloitteesta yhteydenoton eli tukipyynnön pohjalta. Yhteyden tekniseen tukeemme voi ottaa soittamalla tai sähköisiä palveluita käyttäen. Tekninen tukitiimimme palvelee arkisin klo 8 - 16.

Palvelun käyttöönoton yhteydessä asiakkaan laitteisiin asennetaan etävalvontaohjelmisto, joka mahdollistaa tukipyynnön yhteydessä ongelman ratkaisun etäyhteyden avulla aikaa ja kuluja säästäen.


Taso II : HUOLEHTIVA

Huolehtiva-palvelutaso sisältää Valmius-tason peruspalveluiden lisäksi useita asiakkaan IT-ympäristön ylläpitoa tukevia toimintoja ja Isowelin rooli aktiivisena kumppanina kasvaa merkittävästi.

1

Päätelaitteille asennetaan tietoturvaohjelmistot suojaamaan ympäristöä tietoturvaan kohdistuvilta uhilta.

2

IT-ympäristöä valvotaan etävalvontatyökalun avulla 24/7 -periaatteella ja reagoimme ympäristössä havaittuun poikkeavaan toimintaan virka-ajan puitteissa.

3

Yritykselle nimetään asiakasvastaava henkilö asiakkuuden hoitoon liittyviä asioita varten ja järjestelmäasiantuntijatiimi, joka vastaa mahdollisista laitetoimituksista ja IT-järjestelmien ylläpitoon suoritettavista toimista.

Tekninen tukitiimimme palvelee vika- ja ongelmatilanteissa välittömästi puhelimitse palveluaikanamme.

  • Kiireettömissä tukipyynnöissä voit käyttää sähköisiä kanaviamme palvelupyyntöjen tekemiseen ja tällöin tekninen tukitiimimme aloittaa ongelmasi ratkaisemisen 8 tunnin kuluessa palveluaikaamme.
  • Mikäli tarvitse järjestelmäasiantuntijaamme suorittamaan toimia paikanpäällä toimitiloissasi tulemme hoitamaan työn 24 tunnin kuluessa palveluaikaamme.

Asiakkaan kanssa käydään läpi määräajoin (vähintään kerran vuodessa) IT -katsastus, jossa Isowelin toimesta luovutetaan ajantasainen IT -dokumentaatio sekä järjestelmäasiantuntijoiden laatima suositus ympäristön kehityskohteista.

IT-katsaukseen osallistuvat sekä nimetty asiakasvastuullinen henkilö että järjestelmäasiantuntijatiimin jäsen. IT-katsaus on sopimukseen sisältyvä lisämaksullinen palvelu.


Taso III : KEHITTÄVÄ

Kehittävä-tukipalvelutasolla 1. ja 2. tasojen palveluiden lisäksi otamme merkittävämmän roolin IT-kokonaisuutta yhdessä asiakkaan kanssa kehittävänä kumppanina.

1

Asiakasyritykselle nimetään kaksi vastuullista järjestelmäasiantuntijaa, jotka vastaavat asiakkaan IT-ympäristön toimivuudesta ja kehittämisestä. Nämä asiantuntijat valitaan Isowelin kokeneimpien ammattilaisten joukosta.

2

Järjestelmäasiantuntijoista koostuva tiimi tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaan vastuuhenkilön kanssa ja reagoi proaktiivisesti mahdollisiin toistuviin ongelmiin tavoitteenaan minimoida ne.

3

Asiakkaan kanssa pidetään vähintään kvartaaleittain tilannekatsaus, jossa käydään läpi IT-ympäristön tapahtuneet sekä tulevat tapahtumat. Tilannekatsaus on sopimukseen sisältyvä lisämaksullinen palvelu.

Miksi valita Isoweli -Tukipalvelusopimus?

  • Ei keinotekoisia pitkiä sopimuksia. Tukipalvelusopimus on toistaiseksi voimassa oleva ja kestoltaan kolme kalenterikuukautta. Asiakkaan niin halutessa sitoudumme myös pidempiin sopimuksiin.
  • Aidosti asiakkaan tarpeen mukaisesti räätälöity kokonaisuus.
  • Asiakasyritykselle nimetyt vastuuhenkilöt eli tutut kasvot kenen kanssa toimia.
  • Kokenut, kehittyvä ja vakavarainen yhteistyökumppani.
  • Paikallinen Suomen laajuinen läsnäolo.
  • Pitkälle kehitettyjä sekä suuren asiakaskuntamme käytössä toimiviksi havaittuja ratkaisuja. Säännöllisesti koulutettava henkilöstömme ja sertifioitujen asiantuntijoidemme tietotaito takaa parhaan mahdollisen palvelukokonaisuuden.

Miten valita oikea Tukipalvelusopimus?

Palvelutasojen valintaa helpottamaan olemme laatineet selkeät ohjeet taulukon muodossa:

Palvelutaso VALMIUS HUOLEHTIVA KEHITTÄVÄ
Hintaetu: työt Sisältyy Sisältyy Sisältyy
Laitehallintalisenssi Sisältyy Sisältyy Sisältyy
Palvelukeskus Sisältyy Sisältyy Sisältyy
Säännölliset työt Sisältyy Sisältyy Sisältyy
Paikalla-asennukset Aikataulutus 24h 24h
Vastuumyyjä Ei sisälly Sisältyy Sisältyy
Vastuuasentaja Ei sisälly Sisältyy Sisältyy
Raportointi Ei sisälly 1*vuosi Sis. sopimukseen
Katselmus Ei sisälly Ei sisälly 1-3 kk välein

 

VALMIUS

Kun tarvitset IT-kumppanin, joka on helposti tavoitettavissa kohdatessasi ongelmia tietoteknisen järjestelmän kanssa.


HUOLEHTIVA

Kun haluat IT-kumppanin joka työskentelee ja valvoo taustalla ehkäistäkseen mahdollisten ongelmien syntymistä.


KEHITTÄVÄ

Kun tarvitset IT-kumppanin, joka ylläpitää, valvoo ja kehittää IT-järjestelmääsi.


Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella ja olemme teihin pian yhteydessä. Voit olla myös puhelimitse yhteydessä myyntiimme. 

Isoweli yritysmyynti

044 7626 026
myynti@isoweli.fi
Pakollinen
Pakollinen
Pakollinen
Pakollinen
Kiitos viestistäsi! Olemme teihin pian yhteydessä.