ServiceDesk
Etätukea ennätyksellisen nopeasti.
Työskentelysi sujuminen ilman katkoja on meille tärkeää, ja siksi tarjoammekin loppukäyttäjillemme kattavan ICT-tuen.
Tukipalveluratkaisut mitoitetaan asiakkaan tarpeiden vaatimassa laajuudessa, ja ylläpito- ja tukitoimista vastaavat ServiceDesk -asiantuntijamme palvelevat asiakasta sovitusti vastaten puheluihin ja sähköpostipyyntöihin. Etähallintamenetelmiä käyttäen voidaan suurin osa vika- ja ongelmatilanteista ratkaista etätukena etäyhteyttä hyödyntäen.
Meillä jokainen ServiceDesk -työntekijä toimii sekä palvelupyyntöjen vastaanottajana että niiden ratkaisijana. Näin vältetään turhien väliportaiden syntyminen ja viiveet avun saamisessa.
ServiceDeskimme palvelee ennätyksellisen nopeasti ja tehokkaasti.
Keskimääräinen 17 sekunnin vasteaika takaa pikaisen avun ja minimoi jonottamiseen kuluvan ajan.
Ongelmatilanteessa ota yhteys ServiceDesk -asiantuntijoihimme!
Asiakastyytyväisyys 4,7 / 5
Nopea apu ja osaaminen näkyvät
tyytyväisinä asiakkaina.
Yli 1500 ratkaistua yhteydenottoa / kk
Pieni tai suuri ongelma, ratkaisu
löytyy nopeasti ja useimmiten jo
puhelusi aikana.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella ja olemme teihin pian yhteydessä. Voit olla myös puhelimitse yhteydessä myyntiimme.