Arvoisa Asiakkaamme

Vuosi 2019 tuo muutoksia Isoweli Oy:n toimintaan. Tiivistämme yhteistyötä kumppanimme Microsoftin kanssa ottamalla käyttöön heidän tarjoamansa Dynamics 365 toiminnanohjausjärjestelmän.

Asiakasportaali
Dynamics 365 järjestelmä tuo uudistuksia toimintaamme, jotka vaikuttavat myös asiakkaisiimme positiivisella tavalla. Uusi järjestelmä mahdollistaa paremman vuorovaikutuksen asiakkaidemme kanssa, mm. asiakasportaalin avulla. Kehityksen edistyessä asiakasportaali laajenee. Asiakkaamme tulevat näkemään Isoweljeltä hankkimansa palvelut ja pystyvät seuraamaan projektien ja tilauksien etenemistä. Lisäksi he tulevat saamaan omalla sivullaan ehdotuksia uusista heille sopivista ja täydentävistä palveluista. Jatkossa haasteellinen dokumentaation ajantasainen ylläpito saa erityistä huomioita. Tuomme myös asiakasportaaliin ajantasaisen ja mahdollisimman reaaliaikaisen IT-dokumentaation.

Tulemme tiedottamaan Teitä erikseen asiakasportaalin käyttöönoton vaiheista ja aikataulusta.

Aloitamme myös tukiasiakkaidemme tilausportaalin (verkkokauppa), pilotoinnin. Tavoitteemme on integroida verkkokauppa asiakasportaaliin. Tämä tulee muuttamaan perinteistä tapaamme tehdä tarjouksia asiakkaillemme ja yksinkertaistamaan sekä meidän, että asiakkaidemme ostoprosesseja.

Tiketöintijärjestelmä
Ensimmäisenä osa-alueena otamme käyttöön uuden HelpDeskin tiketöintijärjestelmän sekä tukipyyntöjä varten varatun sähköpostiosoitteen tuki@isoweli.fi. Uuden järjestelmän sekä sähköpostin käyttöönotto saattaa alkuvaiheessa aiheuttaa pientä hitautta HelpDeskin toiminnassa. Pyrimme jatkossakin ratkaisemaan yhteydenotot HelpDeskiimme saman puhelun aikana (myös palvelimiin liittyvät tilanteet).

Yhteystiedot
Yllämainitun mukaisesti uudistamme HelpDeskimme sähköpostiosoitteen tukipyynnöille, joka on jatkossa tuki@isoweli.fi. Toivomme, että uuteen osoitteeseen lähetetään ainoastaan tukipyyntöjä. Yleisissä kysymyksissä ja yhteydenotoissa palvelee entinen osoitteemme helpdesk@isoweli.fi. Myyntiin liittyvissä asioissa pyydämme teitä ottamaan yhteyttä osoitteeseen myynti@isoweli.fi.

Tiedusteluissa liittyen uuteen järjestelmäämme pyydämme teitä olemaan yhteydessä osoitteeseen helpdesk@isoweli.fi tai p.0207 912 500.

Käyttöönottoprojektin edetessä tiedotamme teitä tapahtuvista muutoksista. Toivomme uuden järjestelmän myötä, että pystymme tuottamaan teille entistä laadukkaampaa palvelua!

Petri Hukkanen
Projektipäällikkö