Toimimme kumppaninasi, joka reagoi kun sinulla on ongelma ATK-järjestelmässä. Vastaamme tarvittaessa ohjelmistojen valintaprosessista, tietohallinnosta, järjestelmäasennuksista, ylläpitotoiminnasta, dokumentoinnista ja sen kehittämisestä.

Tukipalvelu ja ennakoiva huolto,- ja ylläpitopalvelumme on kehittynyt kattamaan haluamanne laitteiden, ohjelmistojen tai prosessien valvontaan. Nimeämme teille henkilökohtaisen teknisen asiantuntijan, joka vastaa ympäristön toiminnasta yhdessä helpdesk-osastomme kanssa. Tarpeen vaatiessa käytettävissämme on noin 200 alan asiantuntijaa G30-verkoston kautta.

Perinteinen ATK-tukipalvelu on painottunut asiakkaan luona paikanpäällä tapahtuviin huoltotoimenpiteisiin tilanteissa, joissa vaurio on jo tapahtunut. Järjestelmämme ja toimintatapamme tähtää toimintaan, jossa pyritään havaitsemaan piilevät viat jo ennen laitteen tai mahdollisen ohjelmiston lopullista kaatumista. Näin ehkäistään mahdollisesti kalliit tuotannon seisauttavat ongelmatilanteet.

Halutessasi voit valita tuen piiriin vain yhden laitteen tai, jos vastaat useiden satojen laitteiden ja käyttäjien toiminnasta olemme valmiit keskustelemaan kanssasi nykyaikaisesta kustannustehokkaasta ratkaisusta.

Yli sata asiakastamme on valinnut Isowelin IT-ylläpidon. Hyvä saavutettavuus, reagointinopeus, kustannustehokkuus ja toiminnan vakaus tekevät tukipalveluistamme erittäin kilpailukykyisiä. IT-ympäristösi on osaavan henkilökunnan valvonnassa, ja toiminnanohjausjärjestelmämme avulla saat aina oikeaa tukipalvelua.

Toiminta vikatilanteissa

Mikäli koet työskentelysi hankaloituneen IT-järjestelmässä olevan vian vuoksi, soita Helpdesk –osastollemme niin aloitamme selvitystyön ongelmasta. Jos ongelma ei ole akuutti tai vaatii huomattavaa taustaselvitystä, on paras tapa lähestyä sähköpostitsehelpdesk@isoweli.fi osoitteeseen.

Pyrimme korjaamaan aina ongelman käyttämällä etähallintatyökalujamme ja tilanteessa, jossa tämä ei ole mahdollista lähetämme paikalle teknisen asiantuntijan korjaamaan vian.

Ylläpitotoiminta

Ylläpidämme valittuja laitteita käyttämällä etävalvontaohjelmistoamme. Jokaisen ylläpitoon valitun laitteen toimintaa valvotaan 24h/7. Ohjelmistomme kerää laitteen toimintaan liittyvää tietoa ja on käytettävissämme kaikkina aikoina.

Helpdesk-osastomme seuraa ohjelmiston raportointia ja reagoi mahdollisiin ongelmiin. Parhaassa tapauksessa olemme korjanneet ongelman ennen kuin loppukäyttäjä itse ehti siitä meille ilmoittamaan.

Ylläpitosopimusten hinnoitteluesimerkki:

Palvelulaskutuksemme perustuu käytössä oleviin lisensseihin.
Ylläpitosopimukset alkaen 2,5€ / kk

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.